Twitter'dan Sorun

26 Ocak 2014 Pazar

sermuhalif'e Beklerim

Buraya yazmanın vakti gelmişti.

2009'dan 2012'ye kadar olan 3 yıllık dönemde bu blogla ilgilendim. Açıkçası eğlendim. Daha sonra twitter hesabı açtım ve orda yazmaya başladım ve o süreden itibaren blogu boşladım. Zaten bir süre sonra kendimi bir halt sanmaya bile başlamıştım. "Bu Konu Size Yazı Yazdıracak" başlıklı yazım bunun en aşikar örneği (açıp okumayın bi de).


Boş vakit geçirmek, pek ehemmiyeti olmayan bir detaydı. Ben de etrafımda olup bitenleri, insanları ve ilginç olayları dikkatlice izledim ve gördüklerimi kafamda analiz etmeye başladım. Bu süreçte doğru olduğuna inandığım yollara başvurdum ve o yol üzerinden kendime yeni bir güzergah çizmeye karar verdim. 

Gençliğin uyutulduğunu (tabi ki kendimin de), büyüklerin dünyalık işlere meylettirildiğini gördüm. İnsanların benliklerinden çok daha uzak bir noktaya taşındığını anladığımda bir şeyler yapmak istedim. 

Kafamdaki "ideal toplum" ile şahit olduğum toplum arasındaki farkları düzeltmek için elimde olan, kullanabileceğim ve yapabileceğim şeyleri harekete geçirdim. Buna yazmak ve konuşmak da dahil.

Bu blogda yazdıklarım; hayatı çiçek, böcek, sevgi yumağı ve lunapark olarak gören, etrafında olup bitenleri görmeyen ama her şeyin farkında olduğu zannına kapılıp "bi şeyler oluyor ve biz yine sessiziz" temalı dersler veren, genel kültürü geliştirme adı altında boş bilgiler edinen, düzenin yoğun ve baskıcı hayat tarzıyla boğuşan, dünyada yaşanan bazen tuhaf, bazen korkunç, bazen komik, bazense üzerinde durulması elzem meseleleri ve insanları dert edinmeyen, başını yastığa koyduğunda kendisinden daha rahatsız olan insanları düşünmeyen, oyuncaklarıyla meşgul olan, kafası karışık ve şaşkın bir gencin karalamalarından ibaret. Bu blogda yazdıklarım, benim gözümde artık sadece birer boş iş. 

Hayatı ciddiye almanın vakti gelmiştir sevgili okurlar. Dünyanın güllük gülistanlık bir yer olmadığını görmek değil, tam manasıyla idrak etmek gerek.

Kafamda hep bu cümleleri bir şekilde yazmak vardı. Bundan dolayıdır ki; "Bugüne kadar yazdıklarımı unutun" yazdım. İnşallah şimdi yazdıklarım buraya yazacağım son cümleler olacak. (Olmayabilir de)

Yeni adres: sermuhalif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder