Twitter'dan Sorun

2 Temmuz 2009 Perşembe

Bana Kimse Bir Şey Söylemedi


Bana demediler.

Demediler bana "sen ileride böyle biri olacaksın" diye.

Demediler bana "kuzu kurda yem olur" diye.

Bana demediler ki "büyük lokma yeme" diye.

Demediler işte...

Bana kimse bir şey söylemedi.
Kimse bana "her sözün sonunda 'nokta' olmak zorunda değil" demedi.


Beni kimse uyarmadı.

Ve kimse bana "nerede ne söyleyeceksin" demedi.

Demediler işte...

Bana kimse bir şey söylemedi.

Bana hiç kimse "kaç ama kurtulamayacaksın" demedi.

Hiçkimse veya herhangi biri bana "erkek adam yapmaz" demedi.

Bana "erkek adam" bile demediler.

"Yol gösterelim, burası daha iyi" demediler bana.

Demediler işte...

Bana kimse bir şey söylemedi.

"En güzel bile kusurludur, en iyi yol bile çetrefillidir, gül bile dikenlidir" demedi hiçbiri.

"Doğrusu budur" demedi bana, hangisinin yanlış olduğunu bileyim.

"Karşında 2 yol olmayacak sadece ve bir kere hakkını kullanmak zorundasın" demediler.

Bana "Geleceğini yazmak elinde olacak ama aslında zaten sen yazmışsın; yazdığını okuyacak, bir türlü anlayamayacaksın" demediler.

Demediler işte...

Bana kimse bir şey söylemedi.

Demediler "başarı şudur"

Demediler ki, başarısızlığı tadıp azim kazanayım.

Bana demediler.

Demediler işte...

"Kuralları sen koymayacaksın, ama 2. bi şansın olacak" demediler.

Bana "sen" demediler, "sen olacaksın"

Kimse bana "yol kalabalık, ama yanın boş" demedi.

"Bir kişilik fazla biletini de kendin için kullanma" demediler.

Bana zaten, "arkadaş" demediler.

Demediler işte...

Bana kimse bir şey söylemedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder