Twitter'dan Sorun

19 Mayıs 2011 Perşembe

Titredim Faruk Hocam, Seni Andım Dün Gece

Bugün sen şehid olalı 367 gün oluyor Faruk Hocam. Senin şehadeti ne kadar hak ettiğini, yüce bir öğretmen, çok yardımsever bir arkadaş olduğunu ve hep güler yüzünle beni sevindirdiğini anlatmak istesem de başaramayacağımı, kelimelerin kifayetsiz kalacağını biliyorum ve seni özlüyorum hocam. Seni çok özlüyorum!

Gel ey şehid! Gel ve bana söyleyebileceğin en ağır sözü söyle, bana Şişko de.

Gel ey şehid! Gel ve şu tembel öğrencinin Arapça ödevini yapmamasından dolayı ona kızmak yerine sert bak, onun bunu yapmadığı için kahrolmasına yetecektir.

Gel ey şehid! Gel ve yetim bıraktığın tombiş Ferzan'ına sahip çık. Ferzan'a babasının tatilden döndüğünü göster.

Gel ey şehid! Gel ve arkanda bıraktığın gözü yaşlı sevdiklerini; anneni, babanı, eşini, akrabalarını, arkadaşlarını, öğrencilerini hasretinden kurtar.


Gel ey şehid! Gel ve sana olan sorumluluklarımızı yerine getirmemize izin ver. Senin bize yardımlarına karşı yaptığımız yanlışların telafisine izin ver. Sana şişkoluk yapanların sana yardımcı olmasına izin ver.
Gel ey şehid! Gel ve öğrencilerinin başına geç. Onlara yabancı dil dersleri, İslam dersleri verme, onlara örnek yaşamınla hayat dersi ver, adam olmalarını sağla. Öğrencilerine bakıp böyle bir öğretmenim olsun isterdim dedirt.
Gel ey şehid! Gel ve İHH'yla Afganistan'a git, yanına en çok gitmek istediğin şehid Bahattin Yıldız'ı al. Yetimhane kur ve senin gibi yetim doğanlara yardımcı ol, sahip çık.

Gel ey şehid! Gel ve insanoğlunun elinden tut. Sen ki şehadet şerbetine genç yaşta, 36 yaşında ulaşmış biri olarak, sahabe hayatına örnek bir hayat sergileyen olarak, Allah'ın sevdiği kulları arasında yer alan olarak GEL ve insanoğlunun elinden tut ey şehid!

Seni ne kadar özlediğimi, seni ne kadar sevdiğimi, senin öğrencin olduğum için ne kadar şeref ve gurur duyduğumu, seni üzdüğüm zamanlar için ve bana karşı yaptığın yardımlara karşılık yapamadığım her şey için ne kadar pişman olduğumu, şu kadarcık sözü gözyaşlarına boğulurken yazmaya ne kadar çalıştığımı... bilemezsin ey şehid!

Ey Faruk hocam! Vallahi seni çok özlüyorum. Vallahi seni andığım zamanlarda ağlamamak için çok sabrediyorum. Gel ve beni adam et.

5 yorum:

  1. Hepimiz onu cok özlüyoruz.. Mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten özlenmeye şayan bir şehit(gerçi hangi şehidimiz öyle değil ki)...eğer gerçekten O'nun öğrencisi olabilme şerefine nail olabildiyseniz..ne mutlu size..Rabbim cennette buluşmayı nasip etsin..

    YanıtlaSil
  3. öyle anlatmışsn ki hocanı tanışmayı çok isterdim Allah cennetindeki peygamber komşularından eylesin

    YanıtlaSil
  4. kitab isteğin , hasab sabbah ile ilgili.
    ''alamutun efendisi hasan sabbah , pol amir''

    şii meşrebine katılmaman tavsiyesiyle...

    _/\_
    | |
    / \
    \ /
    |_ _|
    \/

    YanıtlaSil